Voor de meivakantie werd aangekondigd dat we samen met alle kinderen, ouders en trainers op zoek zijn naar nieuwe leden. Alle vriendjes zijn in de maand mei van harte welkom om mee te komen trainen om zo kennis te maken met de gezelligste club van Den Haag, Dunas!

In de kantine staat een scorepijp waar je als je een vriendje hebt meegenomen een balletje met je naam en je team in mag doen (die balletjes staan op de bar, je trainers doen dit samen met de kids). Daar zitten er al een aantal in. De D2, E2 en E3 zijn al lekker bezig en kids die een vriendje hebben meegenomen verdienen daar natuurlijk een geinige verrassing voor. Inzet voor je cluppie wordt gewaardeerd! Een uniek zweetbandje met het mooie Dunas logo erop, handig voor op de training en in de wedstrijden. Het team met de meeste balletjes verdient een teamuitje en ook voor de tweede en derde plek staat er een leuke en/of lekkere prijs op het programma.

Ook bij de Kangoeroes hebben we vriendinnetjes en vriendjes ontmoet van Dunas kinderen. Sommige worden zelfs ook al lid! Helemaal geweldig, daar doen we het voor. En natuurlijk voor die prachtige Kangoeroeknuffel die je dan verdient. Als je een vriendje twee keer hebt meegenomen, krijg je allebei een knuffel. Guus en Lilly hebben het al goed voor elkaar!

De maand mei duurt nog even, dus ga snel op zoek naar die vriendjes, buurmeisjes en neefjes die we bij Dunas graag willen ontmoeten. We hopen zo nog meer korfbaltalentjes binnen Dunas te werven! Tot snel!