Komend weekend organiseren commissie verenigingswerk en bestuur weer informatiebijeenkomsten. In een klein uurtje nemen we het reilen en zeilen van Dunas en de laatste ontwikkelingen door.

De tijdstippen zijn:

• vrijdag 2 juni van 18.00 – 19.00 uur,
  • zaterdag 3 juni van 10.00 – 11.00 uur.

De bijeenkomsten zijn het meest interessant voor ouders die nieuw zijn bij Dunas. Graag praten we jullie bij hoe het bij onze vereniging is georganiseerd. Maar het is net zo interessant voor een ieder die meer over Dunas wilt weten. We beantwoorden graag alle vragen!

Voor degenen die de bijeenkomst vrijdagavond bezoeken, geven we de tip om een overheerlijke maaltijd mee te eten. Vrijdagavond wordt er chili con carne geserveerd. Meld je aan via het aanmeldformulier van de vrijdagmaaltijd en doe dat uiterlijk op woensdag.

Graag tot vrijdag of zaterdag!

Namens bestuur/commissie verenigingswerk,
Robert