Afgelopen weken zijn er ontzettend veel vriendjes mee komen trainen. De speciale actie van de vriendjesmaand lijkt een succes, maar daarover volgende week meer. We stellen nu graag onze nieuwe leden aan jullie voor!

Afgelopen maand hebben we weer wat nieuwe leden mogen verwelkomen. Lilly is alweer een poosje een van de vaste gezichtjes bij de Kangoeroes. Ze heeft zelfs ook al twee keer met een vriendinnetje getraind, dus ook een Kangoeroeknuffel en een Dunas shirtje verdiend! Juul is inmiddels ook een vertrouwd gezicht bij de Kangoeroes en traint lekker fanatiek mee. Ook zij heeft al een keer een vriendinnetje meegenomen, dus wie weet... Floris en Chris-tijn zijn twee vrolijke broertjes die sinds afgelopen zaterdag ook echt bij de Kangoeroe Klup horen. Leuk jongens dat jullie erbij zijn elke zaterdag!

Dan hebben we nog een prachtaanwinst bij de B3! Ja, een heer bij de de B, hoe kan dat hoor ik jullie denken. Babiche dacht, laat ik m’n vriendje gewoon ook mee naar korfbal nemen, dan is het nog gezelliger bij Dunas. Sofian heeft na 1x trainen al meegedaan met het schutterstoernooi (waar hij al heel wat scoorde!) en staat inmiddels startklaar om binnen de lijnen te gaan shinen! Sofian, gezellig dat je erbij bent gozer!

Hiermee komt de teller op 28 nieuwe leden dit seizoen. Nu denk ik dat we de 30 echt wel gaan halen, want zoals gezegd zijn er zoveel vriendjes aan het meetrainen de afgelopen weken dat we de inschrijfformulieren paraat gaan houden! Fijn dat kinderen en ouders Dunas zo promoten, dat werkt echt fantastisch goed!