De meimaand was bij Dunas vriendjesmaand. De jeugdteams van de D t/m de Kangoeroe Klup gingen met elkaar de strijd aan om zoveel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes kennis te laten maken met korfbal en met Dunas. En wat hebben we een hoop vriendjes en vriendinnetjes mogen verwelkomen! In totaal trainden er maar liefst 80 vriendjes en vriendinnetjes mee!

Tijdens de meimaand vriendjesmaand deden de verschillende jeugdteams hun best om zoveel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen naar de training, want voor alle kinderen die iemand meenam naar de training en voor hun vriendjes/vriendinnetjes lag er een leuk prijsje klaar in de kantine: een prachtig Dunas zweetbandje. Ook mocht er dan een balletje in de vriendjesmeter in de kantine gegooid worden.

Daarnaast waren er ook teamprijzen te winnen. Het team dat de meeste vriendjes en vriendinnetjes mee heeft laten trainen heeft een teamuitje gewonnen, de nummer twee een pannenkoekenfeestje + een teambal, en de nummer 3 een pannenkoekenfeestje in de kantine.

Eindstand Kangoeroe Klup

Voor de kangoeroe klup was er een aparte actie. Alle kinderen die hun vriendje of vriendinnetje tweemaal lieten meetrainen hebben een ontzettend leuke Dunas kangoeroe gekregen, en natuurlijk kreeg hun vriendje/vriendinnetje er ook een. In totaal hebben 5 Dunas kangoeroes en hun vriendjes/vriendinnetjes een Dunas kangoeroe verdiend. Ontzettend goed gedaan!

Eindstand D t/m F

Bij de D- t/m de F-teams hebben er maar liefst 75 vriendjes en vriendinnetjes meegetraind en op die manier kennis gemaakt met onze mooie vereniging, en daarvoor willen we iedereen die een vriendje of vriendinnetje heeft meegenomen enorm bedanken. De eindstand voor de D t/m de F is als volgt:

Team  Aantal vriendjes  Prijs
E3 21 Teamuitje (Planet Jump of Bowlen)
D3 19 Pannenkoekenfeest + Teambal
E2 11 Pannenkoekenfeest
F3 7
F2 6
D2 5
F1 3
D1 2
E4 1
E1 0

De E3, D3 en de E2 zijn dus de winnaars van de teamprijzen van de meimaand vriendjesmaand. Wij willen de teamouders van deze teams vragen om te helpen met het plannen en het organiseren van de gewonnen prijzen. Voor vragen kan je contact opnemen met de leden van de wervingscommissie, of een mailtje sturen naar werving@dunas-korfbal.nl.

En ook al heb je met je team misschien niet gewonnen, je bent een topper en je hebt het ontzettend goed gedaan!

Vriendjes en vriendinnetjes die het leuk vonden om mee te doen, zijn natuurlijk ook nu nog van harte welkom om mee te komen trainen. Als zij het zelfs zó leuk vinden dat zij ook lid van Dunas willen worden, kunnen zij HIER meer informatie over het lidmaatschap van Dunas en het inschrijfformulier vinden.

Tenslotte moeten we nog een aantal mensen bedanken. In de eerste plaats de familie Heine, die de fantastische prijzen die wij hebben weggegeven mogelijk hebben gemaakt, maar zeker ook alle jeugdtrainers die in sommige gevallen ineens het dubbele aantal kinderen op hun training hadden, maar toch voor alle kinderen en hun vriendjes en vriendinnetjes hele leuke en leerzame trainingen hebben verzorgd.

Groetjes van de Wervingscommissie,
Monique, Patty, Janey en Maarten