Vrijdag 30 juni was het voetbalterrein omgetoverd in een feestterrein ter afsluiting van het schooljaar door OBS Galvani.

Het was van 15:00 tot 18:00 uur een gezellige drukte op het veld, maar ook in onze kantine waar een aantal vrijwilligers van Dunas er voor zorgden dat het de bezoekers aan niets ontbrak. Bij het opbouwen en opruimen werd hard samengewerkt, zodat het al vrij snel kon worden vrijgegeven aan de meeuwen om de resterende kruimels chips te verorberen.

Dunas heeft door dit feestje weer een mooie bijdrage kunnen leveren en hebben ouders en kinderen ook met de binnenkant van onze kantine kennis kunnen maken. Dank aan de vrijwilligers die de KC hebben ondersteund om een leuke financiële bijdrage voor de vereniging te realiseren.

Tijdens dit feestje zijn op het terrein sleutels gevonden (zie foto). Wanneer je deze herkent, stuur dan een mailtje naar kantine@dunas-korfbal.nl, dan brengen we je in contact met de vinder.