De laatste maanden van het seizoen hebben we best wat nieuwe gezichten gezien. Sommigen wel vaker dan anderen. Na de vriendjesmaand zijn er bij de Kangoeroes toch twee nieuwe leden bij en daarmee hebben we een record van 32 nieuwe leden dit jaar!

Eén daarvan is Alan. Hij is een buurjongentje van Sem, Luuk en Tijs en dus via hen heeft hij de weg naar Dunas gevonden. Alan had gelijk al veel plezier en is ook op het Kangoeroefeestje bij Achilles geweest. Daarna besloten Alan en zijn ouders dat dit wel een heel gezellige sport is en dus heeft hij ook een Dunas shirtje gescoord.

Wie ook op het Kangoeroefeest een Dunas shirt had gekregen is Lize. Alhoewel het soms nog heel spannend is om echt alles mee te doen, is Lize toch al een poosje aan het meespelen op de zaterdagen. Haar kleine broertje Nathan en papa Wimar zijn vaak ook actief bezig met ballen en korven. Leuk Lize dat je bij Dunas komt spelen!

Zoals net gezegd is er na de vriendjesmaand ook een mooie prijs voor Mirthe uit de D1: haar vriendinnetje Anne-Roos is lid geworden. De afgelopen weken hebben ze lekker gezellig samen getraind, dus na de zomer zien we Anne-Roos ook binnen de lijnen korfballen.

Zo zie je maar dat de makkelijkste manier van werven toch door jullie zelf gedaan kan worden. Vriendjes, neefjes, buurjongens: neem ze gewoon mee naar het Stokroosveld. We hebben genoeg ruimte voor nieuw talent!

Volgend seizoen zal de wervingscommissie weer een aantal activiteiten organiseren om zo te blijven groeien, maar we hebben dus gemerkt dat mond-tot-mondreclame de beste manier is. Heb je ideeën, tips of wil je ambassadeur zijn bij één van onze scholen? Stuur dan een mailtje naar werving@dunas-korfbal.nl.