Op zondagmiddag 3 september a.s. is er voor iedereen die verenigingswerk voor Dunas verricht een gezellige bijeenkomst. Met deze vrijwilligersborrel wil het bestuur alle vrijwilligers bedanken.

Voor Dunas is het een bewuste keuze om de vereniging draaiende te houden met de inzet van vrijwilligers en taken zo min mogelijk door externen te laten doen. Hierdoor wordt betrokkenheid, samenhorigheid en plezier gestimuleerd en kunnen de kosten voor contributie laag blijven. Afgelopen jaren heeft de bijdrage van zoveel vrijwilligers tot mooie ontwikkelingen en uitstekende resultaten geleid. Dat is een groot compliment en een klein feestje dik waard!

De uitnodiging geldt voor een ieder die op welke wijze dan ook de handen voor Dunas uit de mouwen heeft gestoken. Dat zijn uiteraard alle trainers, scheidsrechters, commissieleden, kantinebeheerders, etc., maar ook als je af en toe bijvoorbeeld een bardienst hebt gedraaid, hebt geholpen bij een activiteit of hebt schoon gemaakt. Het maakt tenslotte niet uit, alle bijdragen, groot en klein, zijn onbetaalbaar en verdienen een bedankje!

Schrijf dus in je agenda:

• Wat : vrijwilligersborrel
  • Wanneer : zondag 3 september a.s.
  • Hoe laat : van 16.00 tot 19.00 uur
  • Waar : kantine Stokroosveld

Aanmelden is niet nodig.

Graag tot zondag 3 september!!

Jos, Hetty, Marien of Robert.