Afgelopen zondag was de eerste vrijwilligersborrel. De borrel was voor een ieder die afgelopen seizoen een bijdrage, ongeacht groot of klein, aan de vereniging heeft geleverd.

Op ons zonovergoten terras verhaalde Bart, onze voorzitter, over die essentiële bijdrage van de leden en hun ouders voor de vereniging. Dát is immers waar het om draait: samen zijn we en maken we Dunas! En het maakt dan niet uit of die bijdrage groot of klein is. Ieders inzet is onmisbaar.

Er was een flinke groep vrijwilligers die genoot van de zon, de tapas en het spel petje op-petje af waarvoor speciaal Dunas-petjes zijn gemaakt. Het was Jerney die als laatste het juiste antwoord gaf en de prachtige titel “Borrelvrijwilliger van het jaar” kreeg. Uiteraard mocht een ieder het petje houden. Het was een heel gezellige, smakelijke en leuke borrel.

Dank aan de leden van de kantinecommissie die de borrel faciliteerde met drankjes en de tapas en de leden van de commissie verenigingswerk voor het spel petje op-petje af. Tot slot ook veel dank aan Paul, Vincent en Justin voor de bardienst en Barend voor het onvermoeibaar serveren van de tapas!