Komende zaterdag, 16 september, speelt Dunas 1 om 15.00 uur de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen. Hier kunnen zij natuurlijk de support van alle Dunas jeugdleden bij gebruiken! Om alle spelers extra aan te moedigen, willen wij een Dunas vlaggenlijn maken.

Zo’n vlaggenlijn hadden wij natuurlijk al op het veld, maar hoe tof is het als wij een vlaggenlijn hebben die onze eigen jeugdleden zelf hebben gemaakt? Dat moet de spelers van het eerste wel extra kracht geven tijdens de wedstrijd!

Op dezelfde dag als de wedstrijd, dus op 16 september, kan je tussen 14.00 uur en 15.00 uur een vlaggetje komen maken. Er zullen allerlei knutselspullen klaarliggen, dus verzamel deze week al je creatieve ideeën en maak op zaterdag een mooi vlaggetje! Iedereen van de A t/m de Kangoeroetjes is welkom. Daarna blijf je natuurlijk met al je teamgenoten ook op het veld om het eerste aan te moedigen, want er is niets leukers dan op zaterdag een wedstrijd van Dunas 1 kijken met je teamgenoten!

Tot zaterdag!