Met een heerlijk zonnetje begon de eerste uit wedstrijd tegen kvs heel spannend voor onze e'tjes. De wedstrijd gaat gelijk voor beide partijen gelijk op en ze doen hard hun best. Het lukt ze helaas niet om in de eerste 10 minuten te scoren, maar doordat ze goed verdedigen lukt dat kvs ook niet.
De 2e 10 minuten begint ook weer spannend. Ze spelen veel over maar komen er moeilijk doorheen. Nick heeft 3 mooie kansen maar ze willen net niet erin. Ook de 2e 10 min eindigt in 0-0.

De 3e 10 minuten begint met een mooie kans van Tyson. Na nog een kans schiet hij hem er mooi in. Gelijk komt kvs terug en staat het 1 - 1. Nola maakt er mooi 2-1 van. Kvs heeft een paar mooie kansen maar schiet ze er niet in.

We beginnen aan het laatste stukje van de wedstrijd en het is ondertussen al flink warm. Daar hebben onze kinderen gelukkig geen last van want na een dikke kans van Tyson schiet Nick hem er mooi in. Het staat nu 3-1. Kvs komt terug met een mooi punt naar 3-2. Dan is het alweer het einde van de wedstrijd. Ze hebben deze winst dik verdiend.