Afgelopen zaterdag stond de eerste thuiswedstrijd van Dunas 1 op het programma. Helaas werden er door Dunas 1 geen punten gepakt, maar Dunas is wel een mooie, zelfgemaakte vlaggenlijn rijker!

Om 14.00 uur stonden de tafels, met onder andere Dunas plaatjes, stiften, stickers en stempels, klaar op het veld om aan te knutselen. Vanuit iedere leeftijdscategorie waren er een aantal jeugdleden aanwezig en er werden al gauw mooie creaties gemaakt. Tijdens het maken van de vlaggetjes kwamen de spelers van Dunas 1 ook nog even kijken wat er werd gemaakt en een aantal spelers lieten ook hun creatieve ideeën los op een vlaggetje. Na het maken van het vlaggetje kon deze worden opgehangen aan de vlaggenlijn op het terras. Om 15.00 uur, toen de wedstrijd van Dunas 1 startte, hing de vlaggenlijn vol en wapperden de vlaggetjes mooi in de wind!

Voor de kids die erbij waren en een vlaggetje hebben gemaakt: super leuk dat jullie er waren en wat een mooie vlaggetjes hebben jullie gemaakt! Die zullen jullie iedere thuiswedstrijd van Dunas 1 terugzien op het veld.

Op zaterdag 30 september speelt Dunas 1 de tweede thuiswedstrijd, wederom om 15.00 uur. Ook dan zal er weer een leuke activiteit voor alle jeugdleden zijn, dus houd de website in de gaten en zet alvast in de agenda dat je zaterdagmiddag 30 september op het veld moet zijn!