Het is alweer tijd voor de tweede thuiswedstrijd dit seizoen van Dunas 1. Op zaterdag 30 september om 15.00 uur mag Dunas 1 opnieuw aantreden tegen DKV Victoria 1. Voorafgaand aan de wedstrijd kunnen alle jeugdleden wedden met Stokkie en mooie prijzen winnen!

De uitwedstrijd tegen DKV Victoria sloot Dunas met een eindstand van 13-15 winnend af. Na verlies tegen DSO en gelijkspel tegen Oosterkwartier is het weer van belang voor Dunas om twee punten te pakken!

Om 14.30 uur kunnen alle jeugdleden, dus iedereen van de A t/m de Kangoeroetjes, bij Stokkie een kaartje komen halen. Op dit kaartje kan je voorspellen wat de eindscore wordt, welke ploeg het eerste doelpunt maakt en wie de topscorer wordt. Om 14.55 uur kunnen de laatste kaartjes worden ingeleverd en is het belangrijk om Dunas heel hard aan te moedigen. Na afloop van de wedstrijd wordt er gekeken wie de juiste antwoorden heeft gegeven en vindt de prijsuitreiking plaats.

Het belooft lekker weer te worden en Dunas 1 kan alle support gebruiken, dus we verwachten een hoop jeugdleden op het veld komende zaterdag. Wie weet win je ook nog een mooie prijs!

Tot dan!