De start van het nieuwe seizoen nog maar net achter de rug, is er al een hoop gebeurd op het gebied van werving. Er zijn al diverse activiteiten ondernomen en er staan er nog meer op de planning. Ook hebben we al weer een heel aantal nieuwe leden bij Dunas mogen verwelkomen!

In een van de eerste schoolweken heeft de Abeel school hun kleuter sportdag door Jelmer Knossen op ons veld gehouden. Een kangoeroe ochtend, waar 90 kleuters en hulpouders met zweetdruppels vrolijk rond liepen. Jeetje wat was het warm, Ilona (moeder van Niek en Xavier) was weer de grote organisator hier achter. Super bedankt Ilona! Vrij snel daarna zijn de Teamplayers o.l.v. Tijmen Mos weer gestart met het geven van clinic’s op scholen. De Valkenbos- en de Da Costaschool hebben een leuke kangoeroe clinic gekregen. Na deze clinics en sportdag konden de kleuters met de flyer die ze gekregen hebben een medaille ophalen. Er zijn nog niet heel veel kindjes geweest, maar wie weet komen ze binnenkort eens langs. De Teamplayers gaan nog meer clinics geven op scholen dus dat is helemaal TOP!

Afgelopen donderdag hebben de Teamplayers een GIGA kangoeroe dag georganiseerd bij Dunas voor ongeveer 400 kleuters. De Zonnebloemschool, De Parkiet Galvani en OG Heldring kleuters zijn lekker komen sporten en spelen op ons veld! Ook zij mogen zaterdag weer bij onze eigen kangoeroetraining van 10.00 tot 11.00 uur mee komen doen voor een sticker en medaille.

Verder hebben we een brainstormsessie gedaan met bijna alle ambassadeurs van onze scholen. Op iedere school zit wel een Dunaskind en ouder waardoor we als vereniging een goede ingang hebben. Flyers en promotiestukjes kunnen zo snel en effectief gedeeld worden op de oudersite, klassen app enz. Ook heel waardevol om samen nog eens na te denken wat nog beter werkt om nieuwe leden te werven. Er zijn leuke ideeën uit ontstaan waar we later dit jaar mee verder gaan. Fijn dat deze ambassadeurs Dunas ook meehelpen op deze manier!

Tot slot hebben we in de eerste maand al 6 nieuwe leden!!

Kangoeroes Puck en Madelin zijn er nu ook steeds bij op zaterdag, super gezellig de groep wordt zo steeds groter (ongeveer 15 à 18 kids iedere zaterdag).

Bij de E-tjes zijn Matteo (E2) en Migael (E3) lid geworden na een aantal keer meetrainen. Migael heeft zelfs al 2 wedstrijden mee gedaan bij de E3! Wat een stoere toppers.

In de C3 is ook nog een supergirl lid geworden, Lianne. En ook al was het even spannend, ze hoort er nu al helemaal bij. Goed hoor Lianne!

Tot slot hebben we ook een heel enthousiast seniorenlid mogen verwelkomen. Guy is lekker aan het meetrainen. Ook al had hij nog nooit gekorfbald. Hij heeft zelfs een eigen bal gekocht, komt iedere training een half uur eerder om te schieten, dus wie weet zien we hem ooit binnen de velden. Voorlopig blijft hij wel nog lekker meetrainen. Gezellig hoor!

We gaan natuurlijk door met onze wervingsacties, zo zullen we op 28 oktober een vriendjestraining bij de F en E organiseren. Want, zeker bij deze teams hebben we nog wat talentjes nodig!. Dus neem die vriendjes maar lekker mee!