Op zaterdag 30 september was de tweede thuiswedstrijd van Dunas 1 op het Stokroosveld en mocht het eerste opnieuw aantreden tegen DKV Victoria. Het werd een spannende wedstrijd waar Dunas 1 uiteindelijk twee punten pakte. Daarnaast werd er voorafgaand aan de wedstrijd gewed met Stokkie, wat een succes was!

Om 14.30 kwam Stokkie tevoorschijn en konden alle jeugdspelers een kaartje bij hem ophalen. Uiteraard was er ook de gelegenheid om high fives en knuffels te geven en foto’s te maken met Stokkie. Op het kaartje kon iedereen raden wat de eindstand zou worden, wie het eerste doelpunt zou maken (Dunas of DKV Victoria) en wie de topscorer van Dunas zou worden. Maar liefst 44 kaartjes werden ingevuld, dus er waren een heleboel jeugdleden aanwezig om Dunas 1 aan te moedigen. Helemaal super!

Na afloop van de wedstrijd was het tijd voor de prijsuitreiking. Bijna iedereen (sorry Bram ;)) had goed geraden dat Dunas het eerste doelpunt zou maken, dus er werden een heleboel chipszakjes uitgedeeld. De eindstand werd helaas niet goed geraden, maar er was één jeugdlid die de topscorer van Dunas juist had geraden! Doeke had het goed voorspeld dat Christiaan de meeste doelpunten voor Dunas zou maken en kreeg een filmvoucher cadeau.

Op zaterdag 14 oktober speelt Dunas 1 de laatste thuiswedstrijd van dit veldseizoen, wederom om 15.00 uur. Wat er dan te doen is op het veld, horen jullie later. Houd de website dus weer in de gaten en zet zaterdagmiddag 14 oktober alvast in de agenda. Laten we dan in ieder geval weer met zoveel Dunas jeugd aanwezig zijn als afgelopen zaterdag!