Van 16 oktober tot en met 22 oktober is het herfstvakantie. Alle jeugdteams (behalve de C1!) spelen op 14 oktober hun laatste veldwedstrijd. De C1 heeft op 21 oktober ook nog een wedstrijd. De trainingen gaan in de herfstvakantie door volgens het normale trainingsschema. Bij te veel afmeldingen kunnen teams gecombineerd worden om samen te trainen. In de week na de herfstvakantie trainen we ook nog op het veld.

Vanaf 31 oktober gaan we de zaal in. Het trainingsschema is nog in de maak en wordt gepubliceerd zodra deze rond is. Er zijn ook weer oefenwedstrijden geregeld voor het zaalseizoen, deze zijn op zaterdag 4 november. Het schema is hier te vinden. De zaalcompetitie begint op zaterdag 11 november.