Op zaterdag 14 oktober was de laatste thuiswedstrijd van dit veldseizoen voor Dunas 1. Het werd, net als twee weken geleden, wederom een spannende wedstrijd, waarbij Dunas uiteindelijk de punten deelde met Oosterkwartier (10-10). Na afloop mochten de jeugdleden hun handtekeningenkaart vullen met handtekeningen van de spelers van Dunas 1!

Voorafgaand aan de wedstrijd werden de eerste handtekeningenkaarten uitgedeeld en na afloop van de wedstrijd was het zover: handtekeningen verzamelen bij de spelers van Dunas 1! Nima kwam als eerste aan bij de tafel waar de handtekeningen werden uitgedeeld en zij kon meteen aan de slag, want er stonden meteen een heleboel kinderen om haar heen die graag haar handtekening wilden. Gelukkig volgde de rest van de spelers van Dunas 1 snel en al gauw werden er veel handtekeningen gezet. Ondertussen hielpen de spelers ook de kinderen om te checken of zij alle handtekeningen al hadden of dat er toch nog eentje miste. Aan het eind van de middag gingen veel kinderen tevreden naar huis met een volle handtekeningenkaart. Die moeten wel een mooi plekje krijgen thuis!

Dunas 1 gaat bijna de zaal in en start de zaalperiode met de Haagse Korfbaldagen. Daarna is het tijd voor de zaalcompetitie. Ook deze wedstrijden in Zuidhaghe wil je niet missen, dus houd de website in de gaten voor het programma en de leuke jeugdactiviteiten bij deze wedstrijden!