De Haagse Korfbaldagen voor Dunas 1 zitten erop en de zaalcompetitie staat voor de deur! Zet de data van de wedstrijden van Dunas 1 maar alvast in de agenda, want met teams van de week en activiteiten wil je deze wedstrijden niet missen.

Dunas 1 speelt in de zaalcompetitie zes thuiswedstrijden in Sporthal Zuidhaghe. Iedere thuiswedstrijd is er een team van de week en dit team loopt op met Dunas 1. Dit betekent dat voorafgaand aan de wedstrijd zowel de spelers van Dunas 1 als de spelers van het team van de week worden voorgesteld. Vervolgens kan het team van de week Dunas 1 aanmoedigen! Vergeet niet om je Dunas tenue aan te trekken bij het oplopen en er wordt 20 minuten voorafgaand aan de wedstrijd verzameld met het team van de week. Dit zijn de teams van de week:

Zaterdag 11 november om 17.45 uur: Dunas 1 - ESDO 1
Team van de week = Dunas Devils

Zaterdag 25 november om 17.45 uur: Dunas 1 - GKV 1
Team van de week = Dunas D1

Zaterdag 16 december om 17.45 uur: Dunas 1 - Paal Centraal 1
Teams van de week = Dunas E1/E2/E3

Zaterdag 23 december om 10.30 uur: Dunas 1 - Ten Donck 1
Team van de week = Dunas D2

Zaterdag 27 januari om 17.45 uur: Dunas 1 - Fluks 1
Teams van de week = Dunas F1/F2

Zaterdag 16 maart om 17.45 uur: Dunas 1 - Madjoe 1
Teams van de week = volgt later

Nu staan bij de komende thuiswedstrijd de Dunas Devils als team van de week. Zij zullen niet mee oplopen met Dunas 1, maar zij verdienen het wel om een week in de spotlight te staan! Deze toppers maken van iedere thuiswedstrijd een feestje en zijn tijdens de wedstrijd belangrijk voor de support van de spelers van Dunas 1.

Naast de teams van de week worden er ook weer iedere thuiswedstrijd activiteiten georganiseerd. Komende zaterdag, 11 november, is er een Dunas Devils bingokaart voor alle kids die bij de wedstrijd van Dunas 1 zijn! Alle kids mogen tijdens de wedstrijd bij de Dunas Devils gaan zitten en kunnen tijdens de wedstrijd proberen de Dunas Devils bingokaart vol te krijgen. Op deze manier wordt iedere jonge Dunanees een Dunas Devil!

Kortom, de thuiswedstrijden van Dunas 1 wil je niet missen dit zaalseizoen. Zet in ieder geval de datum dat jouw team het team van de week is snel in de agenda. Maar het leukste is natuurlijk om iedere wedstrijd in de agenda te zetten, want eigenlijk wil je geen enkele wedstrijd van Dunas 1 missen!