Komende zaterdag, 25 november, speelt Dunas 1 om 17.45 uur de tweede thuiswedstrijd van dit zaalseizoen. Nadat vorige thuiswedstrijd de Dunas Devils het team van de week waren, is deze wedstrijd de eer aan Dunas D1! Daarnaast kunnen de jeugdleden tijdens de rust een Dunas 1 quiz invullen (en wat lekkers winnen).

Twee weken terug, bij de eerste thuiswedstrijd, wist Dunas 1 met ruime cijfers te winnen van ESDO (22-12). Vorige week wist Dunas 1 helaas net niet te winnen van Fluks (18-17). De tegenstander van deze week is GKV. Een bekende tegenstander, want tijdens de Haagse Korfbaldagen heeft Dunas 1 al twee keer tegen hen gespeeld.

Om de punten in Zuidhaghe te houden, heeft Dunas 1 natuurlijk zoveel mogelijk supporters nodig. Dunas D1 mag als team van de week deze wedstrijd oplopen met Dunas 1 en daarna de spelers heel hard aanmoedigen! Ook alle andere jeugdleden kunnen natuurlijk Dunas 1 komen aanmoedigen om hen naar de overwinning te helpen. Tijdens de rust kan er bij DUN-AC een Dunas 1 quiz worden gehaald. Lever je deze weer in en zijn alle antwoorden goed? Dan krijg je wat lekkers voor tijdens de tweede helft!

Tot zaterdag!