Het is tijd voor de laatste thuiswedstrijd van 2023 voor Dunas 1! Op zaterdag 23 december om 10.30 uur mag Dunas 1 - in sporthal Houtrust - aantreden tegen Ten Donck 1. Deze wedstrijd is Dunas D2 het team van de week en krijgen alle jeugdleden die aanwezig zijn namens Dunas 1 een klein kerstpresentje!

De wedstrijd tegen Ten Donck stond eigenlijk al twee weken geleden op het programma, maar helaas moest de wedstrijd toen worden verplaatst. Komend weekend is het echter wel zover en mag Dunas 1 proberen de punten binnen te halen tegen hekkensluiter Ten Donck. Vorige week ging het lang gelijk op tussen Dunas en Paal Centraal, maar wist Paal Centraal uiteindelijk de punten te pakken. Tijd dus voor Dunas om dit keer te winnen!

Iedere thuiswedstrijd zit de tribune onwijs vol en zijn de Dunas Devils ook luidkeels aanwezig. Laten we hier de laatste thuiswedstrijd in 2023 ook voor zorgen! Dunas D2 is het team van de week en mag deze wedstrijd oplopen met Dunas 1. Buiten de C2 zijn alle overige jeugdteams vrij, dus kom op zaterdagochtend naar Houtrust toe om Dunas aan te moedigen naar de overwinning. Ben je als jeugdlid aanwezig? Dan krijg je namens Dunas 1 ook een klein kerstpresentje. Dat wil je natuurlijk niet missen!

Tot zaterdag!