Het is tijd voor de eerste thuiswedstrijd van 2024 voor Dunas 1! Op zaterdag 26 januari om 17.45 uur mag Dunas 1 aantreden tegen Fluks 1. Deze wedstrijd zijn Dunas F1 en F2 de teams van de week en kunnen alle jeugdleden proberen de Dunas 1 bingokaart vol te krijgen.

Het is inmiddels alweer ruim vier weken geleden dat Dunas 1 de laatste thuiswedstrijd speelde (die met ruime cijfers (29-7) werd gewonnen). Daarna was het tijd voor wat competitievrije weekenden, maar vorige week is de competitie ook voor Dunas 1 weer hervat. Daarbij heeft Dunas 1 de eerste punten van 2024 al gepakt, want er is met 15-17 van ESDO 1 gewonnen. Deze week is de tegenstander Fluks, waarbij de uitwedstrijd in november met één puntje verschil werd verloren (18-17). Tijd voor revanche!

Laten we, net als bij de thuiswedstrijden in 2023, er met z’n allen voor zorgen dat de tribune weer bomvol zit. Dunas F1 en F2 mogen als teams van de week deze wedstrijd oplopen met Dunas 1 en daarna de spelers heel hard aanmoedigen. Ook alle andere jeugdleden kunnen natuurlijk Dunas 1 komen aanmoedigen om hen naar de overwinning te helpen. Tussendoor kunnen alle jeugdleden proberen de Dunas 1 bingokaart vol te krijgen, die aan het begin van de wedstrijd door DUN-AC wordt uitgedeeld.

Tot zaterdag!