Bij de oprichting in 2022 van de "Club van 50" van Dunas werd als doel gekozen voor speeltoestellen voor de jongste jeugd, vanaf 3 jaar. Een prima besteding welke zowel door de leden van de "Club van 50" als het bestuur werd ondersteund.

Nu, na bijna twee jaar van ontwerp, besprekingen en uitvoering, staan op ons veld zes mooie speeltoestellen.
Een geweldig stuk werk dat met hulp van Eric, Luc en Mart is gerealiseerd. Een geweldige inzet, vakmanschap en vooral humor van deze mensen hebben ons geholpen dit project te realiseren.

De meeste leden zullen mogelijk verrast opkijken wanneer zij het veld weer betreden en het resultaat zien. Tegelijkertijd bestaat bij de kinderen, begrijpelijk, de behoefte om van de speeltoestellen gebruik te maken.
Echter kunnen de toestellen nog niet worden gebruikt. Eerst moeten de toestellen en de constructie door een officiële instantie worden gekeurd. Dit gaat eind maart plaatsvinden. Na goedkeuring zullen wij dit kenbaar maken en kunnen onze kinderen vanaf dan hiervan gebruikmaken.

Hierbij dan ook het dringende verzoek aan leden, jeugdleden en ouders om het afgezette gebied niet te betreden!!!

Op een nog nader vast te stellen datum zullen wij de toestellen feestelijk overdragen aan de vereniging.

Wij rekenen op jullie medewerking!

Commissie "Club van 50"
Bart Taal