Komende zaterdag, 16 maart, speelt Dunas 1 om 17.45 uur de laatste zaalwedstrijd van dit seizoen tegen Madjoe 1 in Zuidhaghe. Tijdens deze wedstrijd zullen de kampioenenteams in de spotlight staan!

Dit zaalseizoen zijn de B1, E3 en F1 de kampioenenteams van Dunas. Nadat zij afgelopen zaterdag al de medailles hebben gekregen, worden zij de komende wedstrijd van Dunas 1 nog extra in het zonnetje gezet. De F1 en E3 zullen voorafgaand aan deze wedstrijd met de spelers van Dunas 1 oplopen. Bij het omroepen is er natuurlijk aandacht voor de mooie prestaties die deze teams hebben geleverd, waarbij het kampioenschap van de B1 natuurlijk ook niet wordt vergeten!

Laten we met zoveel mogelijk supporters aanwezig zijn bij de wedstrijd van Dunas 1 komende zaterdag. Dan kunnen wij eerst nog even heel hard klappen voor de kampioenenteams en vervolgens Dunas 1 aanmoedigen om hopelijk nog twee punten binnen te slepen!

Tot zaterdag!