Voorafgaand aan de wedstrijd werd voor de kampioensteams F1, E3 en B1 luid geklapt door de vele toeschouwers op de tribune. Samen met de spelers van het eerste liepen de spelers en speelsters van de F1 en de E3 op om zich voor te stellen aan het publiek en ze genoten er zichtbaar van.

Ook al stond er niets meer op het spel, Dunas wilde de laatste zaalwedstrijd van het seizoen nog één keer alles uit de kast halen om het eigen publiek te vermaken. Maar eerst moesten de afgeschoten feestslingers nog even verwijderd worden. Na tien minuten geploeter vond scheidrechter Leo Wesseling het opgeruimd genoeg om de wedstrijd tegen Madjoe te kunnen starten.

De Dunas-devils hadden voor zichzelf VIP-plaatsen gereserveerd op de overvolle thuistribune. Met hun liederen en hun tromgeroffel zorgden zij er de hele wedstrijd voor dat de Dunasspelers en het thuispubliek het gevoel kregen dat het deze wedstrijd niet mis kon gaan.

Het werd een bijzonder spannende wedstrijd. Thijs mikte de 1-0 binnen, Jante maakte met een fraaie doorloop de 2-2, Lisa scoorde de 3-2 en Annabel de 4-4. Thijs zette Dunas opnieuw op voorsprong, maar daarna scoorde Madjoe drie keer op rij. Lisa maakte de aansluitingstreffer, maar Madjoe scoorde nog eens twee keer voordat Niek met een stip de ruststand van 8-9 op het scorebord zette. Met 59 doelpogingen van Dunas tegen 43 van Madjoe, had Dunas zichzelf toch wat tekort gedaan.

Dat moest beter de tweede helft. Niek schoot meteen raak, maar ook Madjoe scoorde. Yeshe maakte weer gelijk. Een stip voor Dunas werd gemist, maar even later scoorde Susan uit een stip 11-10. Zo bleef de wedstrijd gelijk opgaan en met nog een kwartier te gaan scoorde Yeshe de 12-12. De spanning was enorm en bij elk doelpunt van Dunas ging het publiek uit zijn dak. Madjoe moest steeds meer fysiek gebruiken om Dunas af te stoppen. Dat resulteerde in nog drie stippen voor Dunas, waarvan er twee werden gescoord door Niek en Lisa. Samen met mooie doorlopen van Susan en Niek en twee rake schoten van Yeshe liep Dunas uit naar een welverdiende 18-15 overwinning. Doelpuntenmakers: Jante en Annabel (1), Susan en Thijs (ieder 2), Lisa (3), Niek (4) en Yeshe (5).

Hans en Patricia van Zuidhaghe hadden als afsluiting van het zaalseizoen een DJ geregeld en mede  dankzij de overwinning op Madjoe werd het op zaterdagavond nog een groot feest.