Vorige week werd het al aangekondigd: het schutterstoernooi komt er weer aan! Voor de C- t/m F-teams vindt het schutterstoernooi dit jaar plaats op zondag 7 april. Dit is al gauw en je kan je ook nog maar t/m maandag 25 maart aanmelden!

Hopelijk staat bij iedereen van de F t/m de C zondag 7 april al in de agenda’s, want op deze dag barst de strijd om schutter van het jaar weer los. Van 13.00 tot 16.00 uur zal er worden geschutterd. Dit betekent dat er op verschillende veldjes twee palen tegenover elkaar staan en er zoveel mogelijk moet worden gescoord binnen een aantal minuten. Er zijn verschillende poules en er worden wedstrijdjes van 1 tegen 1 gespeeld. Kortom, een gezellige middag vol korfbal die je niet wilt missen!

Op het moment van het schrijven van dit stukje zijn er nog maar vijf aanmeldingen. Er moeten uit tien jeugdteams toch veel meer enthousiaste Dunanezen zijn die het schutterstoernooi niet willen missen? Geef je daarom z.s.m. op voor dit leuke toernooi via deze link. Aanmelden kan tot en met maandag 25 maart. Later aanmelden is gezien de voorbereidingen die moeten worden getroffen niet mogelijk. Bij te weinig aanmeldingen of slecht weer zal het schutterstoernooi helaas niet doorgaan, hier zal DUN-AC tijdig over communiceren.

DUN-AC hoopt de komende dagen veel aanmeldingen te zien en er op zondag 7 april een leuke en zonnige dag van te maken. Bij vragen kan je één van de DUN-AC leden op het veld aanspreken (Jente, Vincent of Jamey) of stuur een mailtje naar activiteiten@dunas-korfbal.nl

Tot 7 april!