Net als vorig jaar houden we ook dit jaar weer een ledenwerfmaand. De hele maand april mogen alle spelers en speelsters van de E en de F hun vriendjes en vriendinnetjes meenemen naar de training. Voor zowel de Dunanees als zijn of haar vriendje/vriendinnetje ligt er dan een leuke prijs klaar. Wordt jouw vriendje of vriendinnetje zelfs lid, dan kan je een hele mooie Dunas-rugzak winnen. En ook voor het beste team is er een hele leuke prijs.

De hele maand april staat in het teken van nieuwe jeugdleden bij Dunas. We hopen dus een heleboel vriendjes en vriendinnetjes te mogen verwelkomen.

Zit jij in de E of de F en neem je in april een vriendje of vriendinnetje mee naar je training, dan krijgen jullie allebei een fantastische korfbal-sleutelhanger. Hierbij geldt wel: 1 per persoon, dus bij een tweede vriendje of vriendinnetje dat je meeneemt, krijgt alleen je vriendje of vriendinnetje een sleutelhanger, want jij hebt er dan al één.

Natuurlijk mag je ook een bal in de vriendjesmeter in de kantine gooien. Zet je naam en je team op de bal voordat je 'em in de meter gooit, dan weten wij wie er allemaal een vriendje hebben meegenomen.

Voor het team dat de meeste vriendjes en vriendinnetjes laat meetrainen in april is er ook een leuke prijs te winnen. Dit team wint een overheerlijke taart, en alle kinderen uit dit team winnen een fantastische Dunas knuffel. Dit wil je echt niet missen, dus doe je best en neem zo veel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes mee naar jouw training.

Besluit jouw vriendje of vriendinnetje zelfs lid te worden bij Dunas, dan kan je nog een hele mooie prijs winnen. De eerste drie nieuwe leden en hun Dunas vriendje of vriendinnetje winnen een prachtige Dunas-rugzak met hun naam er op.