Afgelopen zaterdag stond de eerste wedstrijd na de zaalcompetitie van de F2 op het programma. Hoe leuk is dat om hiermee de zaterdag te beginnen.

De kanjers Floris, Joppe, Levi, Rafael en Stan gingen de strijd aan met Die Haghe F3. Het begin van de wedstrijd ging gelijk op. Die Haghe opende de score, maar het werd 1-1 door het eerste competitiedoelpunt van Rafael. Goed gedaan! De F2 ging lekker door, speelde de bal goed naar elkaar en dat leverde weer een doelpunt op. Topper Stan schoot de bal perfect in het mandje; 2-1 voor Dunas! Die Haghe deed er toen een schepje bovenop. “Kom op F2, blijf doorgaan”. Die Haghe ging iets beter spelen en scoorden nog 4 doelpunten. Dunas wist helaas niet meer te scoren. Eindstand 2-5. Jammer F2, goed gespeeld. Volgende keer de hele wedstrijd volhouden en dan komt het goed. De strafworpen na de wedstrijd werd overtuigend door Dunas met 5-1 gewonnen! Over twee weken is Fortuna de tegenstander.