Waar het zondag 7 april de beurt aan de jeugd was om zoveel mogelijk te scoren, gaan de senioren en A+B (niet-leden mogen ook meedoen) dit op Hemelvaartsdag ook proberen. Wie o wie gaat er dit jaar met de wisselbokaal vandoor?! Donderdag 9 mei zullen we het weten.
Nima en Ly waren vorig jaar de net-niet-schutters. Deze twee dames genieten al maanden met hun luie .... aan de andere kant van de wereld dus grote kans dat dit shirt dit jaar door anderen gedragen wordt. Vorig jaar hielden Cyril en Jeffrey de bokaal hoog aan het einde van de dag. Wie durft de strijd met hun aan te gaan?

Opgeven kan vanaf nu door een e-mail te sturen naar feest@dunas-korfbal.nl. Benoem hierin het schuttersduo. Heb je geen schietmaatje maar wil je wel meedoen? Stuur ook dan een e-mail, misschien kunnen wij als cupido optreden en vinden we een match voor jou...

Partij!&co.