Afgelopen zaterdag werden wij opgeschrikt door het bericht van het plotseling overlijden van Han Heins op 57 jarige leeftijd.

Han was al heel lang lid van Futura en heeft daar in velerlei functies een bijdrage aan onze vereniging geleverd. Na de fusie was hij niet spelend lid gebleven en eveneens lid van de Club van 50. Hij liet zich nog sporadisch zien op het veld en in de zaal, maar bleef contact houden met zijn korfbalvriendenclub.

Han was o.a. trainer/coach van een succesvolle A1 ploeg samen met Mandy Loorij en daarna actief in de Technische Commissie. Via hem en zijn toenmalige werkgever kwamen we in contact met de Belgische korfbalvereniging Putse waar we jarenlang deelnamen aan hun paastoernooi en zij ons jeugdtoernooi bezochten. Han was ook één van de hoofdleiders van het Futurakamp en voor iedereen een rust in de branding.

Zijn plotseling overlijden heeft een ware schok door de vele oud spelers en leden van Futura teweeg gebracht.
We wensen de familie, vrienden  en nabestaanden van Han veel sterkte om dit onverwachte verlies te verwerken.

Namens het bestuur van Dunas,
Jos Timmer
Oud-voorzitter Futura

Maandag 15 april vindt de uitvaart van Han plaats. De rouwkaart vind je hier.