Met een compleet team van 13 spelers begon onze B3 op een zonnig veld aan hun wedstrijd.
De aanval stond gelijk aan en deed al gelijk mooie pogingen op de korf die helaas mis waren.
De verdediging stond niet stil en gaf ALO geen kans. Na een kwartier was het raak: Mike scoorde met een mooi afstandsschot. Niet lang hierna maakte Loïs 2-0.
De toeschouwers zagen nog een paar mooie acties in beide vakken, waarbij ALO scoorde. Vlak voor rust maakte Fleur 3-1.

Na de rust kwamen er 5 wissels in en speelde onze B3 als het ware ineens met een ander team. In beide vakken zagen we vanaf de lijn soms mooie acties maar helaas benutte ALO een strafworp plus een kans en stond het 3-3. Met nog 10 minuten op de klok begon de tijd te dringen... dit gaat Dunas toch niet weggeven?

Om het spannend te houden, met nog 4 minuten op de klok, scoorde Zoë 4-3 en vlak hierna Collin 5-3. In de laatste minuut scoorde ALO ook nog even en eindigde wedstrijd met 5-4. In de pocket, super fijne start!