Het is tijd voor de laatste activiteit van DUN-AC dit seizoen, waarbij we het seizoen gezellig met alle teams gaan afsluiten! Op zaterdag 22 juni organiseren we ouder-kindwedstrijden.

Dit betekent dat na alle wedstrijden die de kids het afgelopen seizoen hebben gespeeld nu ook de ouders aan het werk mogen, want hoe gezellig is het om echt op het veld met elkaar het seizoen af te sluiten?

Op zaterdag 22 juni vinden de ouder-kindwedstrijden plaats, waarbij er per leeftijdscategorie een ouder-kindwedstrijd wordt gespeeld. Een wedstrijd duurt een half uur, waarbij er twee keer een kwartier wordt gespeeld met vijf minuten pauze tussendoor. Kinderen en ouders spelen gemixt in een team, waarbij we natuurlijk proberen het kind met de eigen ouder(s) in hetzelfde team in te delen. Na afloop van de wedstrijd is er tijd voor een hapje en drankje voor de deelnemers! Tijdens deze activiteit staat plezier uiteraard voorop.

Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit:

• F- en E-teams: 10.00 uur aanwezig, 10.15 uur start wedstrijd

• D-teams: 11.00 uur aanwezig, 11.15 uur start wedstrijd

• C-teams: 12.00 uur aanwezig, 12.15 uur start wedstrijd

• B-teams: 13.00 uur aanwezig, 13.15 uur start wedstrijd

• A-teams: 14.00 uur aanwezig, 14.15 uur start wedstrijd

Aanmelden kan t/m zaterdag 8 juni via deze link. Als kind kan je je met één of beide ouders aanmelden. Heb je geen ouder die mee kan doen, maar wil je wel meedoen met de wedstrijd, kan je je ook aanmelden. Aanmelden doe je bij de leeftijdscategorie waar je dit seizoen (2023-2024) in speelt. Zorg ervoor dat je je op tijd aanmeldt, want aanmelden na 8 juni is niet mogelijk i.v.m. de voorbereidingen. Bij te weinig aanmeldingen of slecht weer zullen de ouder-kindwedstrijden helaas niet doorgaan, hier zal DUN-AC tijdig over communiceren.

Heb je vragen over deze activiteit? Spreek één van de leden van DUN-AC (Jente, Vincent en Jamey) aan op het veld of stuur een mailtje naar activiteiten@dunas-korfbal.nl

DUN-AC heeft er zin in om het seizoen gezellig met zowel kids als ouders af te sluiten, dus hopelijk zien we de komende dagen veel aanmeldingen binnenstromen! Tot de 22e!