Komend weekend (8-9 juni) is het laatste competitie weekend van het seizoen. De teamindeling voor de jeugd van volgend seizoen wordt door de JTC zo snel mogelijk, nog deze week gepubliceerd hier op de site en gedeeld via de team-apps. Vanaf volgende week (11 juni) wordt er dan nog twee weken in deze nieuwe teamsamenstelling getraind. Houd er dus rekening mee dat eventueel een trainingsmoment verandert!

Dit heeft ook gevolgen voor de vrijdagmaaltijden. En mocht je stoppen bij Dunas? Denk dan aan het inleveren van je wedstrijdshirt!
De laatste training van het seizoen is met deze planning namelijk op vrijdag 21 juni. En dan moet er gebarbequed worden! Deze halen we daarom een week naar voren. De geplande Franse avond vervalt, maar die avond heeft nog wél een Frans tintje, want het Nederlands elftal speelt dan om 21.00 uur tegen Frankrijk.

Mocht je onverhoopt stoppen met korfballen, vergeet dan niet zo snel mogelijk je wedstrijdshirt in te leveren! Dat kan zaterdag al na de wedstrijd, lever je shirt met een briefje met je naam in achter de bar. Dat mag zelfs ongewassen, maar zet dat dan wel even op het briefje erbij. Mocht je de week erna (maar uiterlijk 14 juni) hem in willen leveren, dan kan dat ook bij de bar, maar zet er dan bij dat het shirt al gewassen is.