Lijkt het je leuk om achter de schermen wat te doen voor onze vereniging? Dan hebben we wellicht een leuke klus voor jou. Dunas zoekt een nieuwe chef materiaal, een aanspreekpunt voor de JC en TC als het gaat om materiaal behoeften. Een veelzijdige vrijwilligersklus!

Voor het seizoen 2024/25 zoeken we een nieuwe materiaal man/vrouw. Je werkt vooral samen met de JC en de TC en bent voor hen het aanspreekpunt als het gaat om hun materiaal behoeften en planning (zaalperiode) van al ‘t materiaal dat gebruikt wordt tijdens de trainingen en wedstrijden.

Dan moet je denken aan het controleren en onderhouden van ballen, pionnen en korven. En het beheren van de voorraad en tijdig signaleren van de noodzaak tot aanvulling of vervanging van materialen.  Daarnaast zorg je voor een opgeruimde en overzichtelijke opslagruimte zodat trainers gemakkelijk en snel hun spullen kunnen vinden en gebruiken. Het helpt als je technisch inzicht hebt en handig bent, iets waarin je ook nog mag groeien natuurlijk. Er is hulp tijdens het inwerken.

Ben je geïnteresseerd in deze veelwijzige en afwisselende vrijwilligersklus? Neem dan gerust contact op met Siro Otten (06-45018937 of bestuur.korfbalzaken@dunas-korfbal.nl) of met iemand van de JC of TC.