Na de april vriendjesmaand en de regenachtige pannenkoekentraining hebben we onze wervingsactie goed afgesloten. Vele vriendjes (wel 54 stuks!) zijn bij Dunas mee komen doen. Een paar dagen later ontvingen we het eerste nieuwe lid!

Nia, het vriendinnetje van Lena, komt na de vakantie lekker korfballen bij Dunas E2. Ze heeft zelfs al een paar minuutjes meegespeeld bij de laatste wedstrijd. Ontzettend leuk dat je bij Dunas erbij bent Nia! Beide dames hebben een mooie rugzak gescoord.

Vlak voor de laatste training is ook Liv lid geworden! Zij is een vriendinnetje van Lisa en volgend jaar spelen ze samen in de E1. De tassen liggen voor jullie klaar na de zomer!

Heb je een vriendje of vriendinnetje die ook eens wil proberen of korfballen leuk is? Neem ze gerust mee naar de training. Bij de Kangoeroes, F, E en D zijn we nog opzoek naar leuke jongens en meisjes om de teams wat groter en nog gezelliger te maken.

Uiteraard gaat de wervingscommissie ook na de zomer weer langs de scholen. In september ws een Giga Kangoeroedag en ook de kleuterclinics zullen weer gegeven worden vanuit het Haags Kangoeroeproject. Samen met onze ambassadeurs en jullie als ouders hopen we weer nieuwe leden te werven voor Dunas!