Dunas is gekoppeld aan een aantal scholen in de buurt. Dit om te voorkomen dat meerdere korfbal verenigingen werven op de zelfde school. Bij iedere school proberen we gedurende het schooljaar wervingsacties te doen voor groep 1 t/m 6. Voor sommige scholen zoeken we dit jaar nieuwe ambassadeurs. Het kost maar weinig tijd, zo'n 30 minuten per 2 a 3 maanden.

Wat houdt het ambassadeurs schap in:

• Het delen van data van de clinics/schoolkorfbal en eventuele andere activiteiten bij Dunas aan de betreffende school.
  • Versturen promotie stukjes
  • Bezorgen van flyers in de klassen
  • Contact met de gymdocent of klassendocent over de activiteit

Doordat ouders de (digitale) weg binnen de school goed kennen, zal het voor jullie een kleine kunst zijn om korfballen bij Dunas te promoten op school.

Voor de volgende scholen zoeken we iemand die een ingang heeft bij (liefst de kleuter groepen en/of gymdocent):

• De Parkiet school
  • De OG Heldring school
  • Zonnebloem school

Wil je helpen, meldt je dan even bij Patty (06-14777664).

Hopelijk levert dit nieuwe leden en bekendheid van Dunas op.

Alvast bedankt 💪🏻⚽👏🏻