Zaterdagochtend was GKV F1 de tegenstander van onze helden van de F1. Waren Floris, Guus, Kasper, Levi, Rafael en Stan klaar voor de strijd?

Jazeker! GKV was nog ongeslagen en won bijna al haar wedstrijden met veel doelpunten. Behalve dan de eerste wedstrijd tegen Dunas, toen bood Dunas goed tegenstand en werd er met een klein verschil verloren. Deze wedstrijd verliep heel anders. De ploegen waren aan elkaar gewaagd. Kansen waren er over en weer, maar in het begin werd er niet gescoord. Pas in de 16e minuut scoorde GKV 1-0. Het eerste doelpunt was gevallen en nu volgen er meer. Het spannende scoreverloop: 1-0 GKV, 1-1 Stan, 1-2 Rafael, 1-2 Stan, 1-3 Stan, 2-3 GKV, 3-3 GKV, 3-4 Stan, 3-5 Stan, 4-5 GKV, 5-5 GKV.

Een gelijkspel tegen de kampioen van de poule. Daar mogen jullie trots op zijn!

Het was een heel leuke wedstrijd om te zien. Iedereen vocht als een leeuw voor de bal en er werd goed naar elkaar overgespeeld. Heel duidelijk te zien was de vooruitgang in het spel sinds het begin van het seizoen. Ga zo door!! Dit belooft wat voor het zaalseizoen wat eraan zit te komen. We zijn reuze benieuwd!