Binnen de wervingscommissie zijn we op zoek naar 1 of 2 enthousiaste wervings-kanjers. Momenteel bestaat onze commissie uit slechts 4 leden, waarvan er 2 na dit seizoen gaan stoppen. We zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen bij wat organisatorische taken.

Onze commissie bestaat momenteel uit Maarten Kuif, Monique vd Berg, Janey Schmit en Patty Holstein. Helaas gaan Janey en Patty na dit seizoen stoppen.

We zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt om:
- De notulen te maken;
- De jaarplanning kan bijhouden;
- De inkoop van bedankjes kan doen.

We vergaderen 3 á 4 keer per seizoen. Dan bereiden we de wervingsactiviteiten samen voor. Deze bestaan uit:
• Het organiseren van vriendjestrainingen;
• Het contant leggen met scholen voor clinics die gegeven worden door de Teamplayers;
• We zorgen voor flyers (op de scholen) en hebben contact met onze ambassadeurs (van de scholen);
• We proberen ook elk jaar mee te doen met schoolkorfbal en hebben vaak een wervingsmaand in april.

We zoeken iemand die:
* Kan plannen en organiseren;
* Affiniteit met kinderen heeft;
* Contacten met ouders en/of leerkrachten kan aangaan;
* Het leuk vindt iets belangrijks voor de club te doen!

Wil je meer weten en lijkt het je leuk ons te helpen?
Stuur even een mailtje naar werving@dunas-korfbal.nl.
We zijn op zoek naar jou!

Groet,
Maarten, Monique, Janey en Patty