Voor de allerjongste jongens en meisjes bij Dunas is er iedere zaterdagochtend de KangoeroeKlup. Onder leiding van vaste enthousiaste en opgeleide Kangoeroetrainers leren de kinderen spelenderwijs samenwerken, samen spelen en bewegen, gooien, vangen en de allereerste eerste beginselen van het korfbalspel. De KangoeroeKlup van Dunas is een onderdeel van de overkoepelende Haagse kangoeroe klup een samenwerkingsverband met alle Haagse korfbalclubs.

Deze kleutersport is er voor kinderen in de leeftijd van 3,5 t/m 6 jaar. De kinderen trainen iedere zaterdag van 10.00 tot 11.00 uur op het veld van Dunas. In de winterperiode (november t/m maart) wordt er getraind in een dichtbijgelegen gymzaal.

De trainers bedenken, en begeleiden allerlei spelletjes en onderdelen die de ontwikkeling van de motoriek verbeteren. Onderdelen met en zonder ballen, rennen en springen, hoepels, pittenzakjes, muziek en spelletjes. Allemaal gericht op plezier en ontwikkelen, met een vleugje korfbal op zijn tijd.

Ouders zijn van harte welkom om te blijven kijken bij de trainingen op gepaste afstand naast het veld of de zaal. Zorg dat je ongeveer om 09.50 uur aanwezig bent, zodat we op tijd kunnen beginnen.

Heb je vragen of wil je je kind een keer laten meedoen? Neem dan contact op met onze Wervingscommissie via werving@dunas-korfbal.nl

Voor alle jeugdleden, en dus ook voor de kangoeroes zijn er regelmatig leuke activiteiten. Zoals spelletjes avonden, themafeestjes (sinterklaas, kerst, carnaval), speurtochten enz.

Meer informatie over Dunas kunt u vinden hier op de website of in ons informatieboekje.