De actie van de meimaand, vriendenmaand zorgde elke dinsdag en vrijdag wel voor wat vriendjes op de club. Dat was niet alleen ontzettend gezellig, het zorgde ook nog voor een paraplu in de kantine met gekleurde pingpongballetjes.
Woon jij in de Bloemenbuurt en ben je 12 jaar of ouder? Dan hebben we jouw stem nodig! Er is via het wijkbudget een voorstel ingediend voor een "Jeu de boulesbaan met bankjes tussen de kantines van Dunas en WHC".
Op zondag 14 juni was het weer zover: de ouders mochten samen met onze jeugdleden het veld op voor de ouder-kindwedstrijden! Het was weer een leuke dag, waarbij er veel plezier is gemaakt.