De zomervakantie is begonnen, maar de JTC zit niet stil! De voorbereidingen op het nieuwe seizoen worden getroffen en wij brengen jullie hiervan graag op de hoogte.

Allereerst is er goed nieuws te melden. Bij het publiceren van de teamindeling konden bij vrijwel alle jeugdteams de trainers bekend gemaakt worden. Voor de C1 en de kangoeroes waren echter nog geen trainers gevonden. Gelukkig kunnen wij nu mededelen dat er ook deze teams trainers zijn! Sanne Haan, Jamie de Bruijn en Laura Mombarg nemen de C1 onder hun hoede en Fardau de Jong, Alice Steg, Emma van der Poll en Maite Wolters geven de kangoeroes training. Kortom, alle jeugdteams hebben nu minstens één trainer en daar zijn wij ontzettend blij mee!

Na een flinke puzzel is het trainingsschema voor het veldseizoen rond. In de week van maandag 17 augustus, de een na laatste week van de zomervakantie, starten wij met trainen volgens dit trainingsschema. Op zaterdag 29 augustus wordt er een gezamenlijke trainingsdag georganiseerd. Meer informatie over deze dag volgt later. Het eerste competitieweekend is het weekend van 5/6 september.

Voor een aantal teams staan er oefenwedstrijden op het programma:

Wedstrijd

18:30 uur

Dunas D3 – Refleks D2

Dunas

Om het nieuwe seizoen goed te kunnen starten, is het van belang dat er nog een aantal vacatures worden vervuld. Lees het eerder geplaatste bericht met de vacatures en bekijk of je iets kan betekenen!

Wij wensen jullie nog een fijne zomer!

De JTC