Met veel enthousiasme hebben een aantal vrijwilligers gezorgd dat de Dunas kantine een ware metamorfose heeft ondergaan. Er is een hele muur weggebroken en het oranje is verwijderd en daarvoor is de nieuwe Dunas kleur in de plaats gekomen. De kantine wordt weer het middelpunt van een gezellige vereniging.

Wij zijn klaar voor het nieuwe seizoen en we hopen dat jullie ook weer in de startblokken staan om je steentje bij te kunnen dragen aan de nieuwe vereniging.

Vanaf 29 augustus gaan we weer van start. Trainingen, wedstrijden, vrijdagavondmaaltijden en schoonmaak alles kan alleen gebeuren door de inzet van ons vaste team van barvrijwilligers bijgestaan door de (ouders van) de diverse teams.

Je kunt het nieuwe barrooster vinden op de website onder de kop Competitie> bar- en schoonmaakrooster. De teamouders krijgen het rooster toegestuurd zodra ze bekend zijn. Zet gelijk in je agenda wanneer je bent ingedeeld zodat je het niet meer kunt vergeten.

Er zijn wel wat dingen veranderd. De ouders van de kinderen van Futura hebben dienst tijdens de wedstrijd van hun kind. Dit was voorheen een uur voordat de wedstrijd van je kind begon. Uit het team wat staat opgesteld verwachten we 2 ouders. De seniorenteams draaien ook mee in het rooster. Ook daar verwachten we 2 leden van dat team om de bardienst te draaien.

We hebben helaas nog wel te maken met de gevolgen van het coronavirus en de bijbehorende maatregelen van het RIVM maar we proberen er het beste van te maken en met jullie hulp gaat dit zeker lukken!

De kantinecommissie