Op 1 juli bestaan we 1 jaar! Dat gaan we natuurlijk vieren. De Activiteiten Commissie en de Communicatie en PR Commissie brainstormen binnenkort samen over een mooi feest. We kunnen daarbij wel wat creatieve denkkracht gebruiken. Wil jij meedenken over een leuk programma voor dat feest? Meld je dan via de mail.

Alweer bijna een jaar geleden hesen het bestuur en onze nieuwe sponsor de Dunas vlag op het Stokroosveld. Met het nieuwe logo, in de nieuwe kleuren. Het werd een klein feestje. Iedereen ontving een mooie kaart thuis en we zagen elkaar via de Zoom. In september konden we gelukkig live samen komen op het veld en vierden we onze oprichting met de presentatie van onze selectie en onze mascotte Stokkie. Een springkussen, pop corn machine, zelfgemaakt saté en de zon deden de rest.

We zijn een jaar verder. Hebben nieuwe leden mogen ontmoeten en onze kantines zijn al mooi verbouwd en geschilderd. Er wordt getraind en elke zaterdag zijn er activiteiten voor de Jeugd. Plannen genoeg ook voor de toekomst, daar over hoor je meer op de a.s. ALV in mei.

De competitie start nog niet maar onze verjaardag is natuurlijk zeker aanleiding tot een feest. We willen er een bijzondere dag van maken, voor kinderen, hun ouders, de senioren en hun familie en ook onze sponsoren. Wil jij met ons meedenken? De Activiteiten Commissie en Communicatie en PR Commissie steken hierover binnenkort de koppen bij elkaar. We betrekken hier graag meerdere leden of ouders bij zodat we een programma kunnen maken dat iedereen aanspreekt.

Denk jij mee? Stuur dan een mail naar christienstoker002@gmail.com Dan nodigen we je uit.