We hadden er tot het laatste weekend van de mini-competitie op moeten wachten, maar afgelopen zaterdag mocht er weer publiek langs de lijn! De weersvoorspellingen waren niet erg opgewekt en de dag begon ook grijs. Maar de verwachte neerslag bleef uit en in de loop van de ochtend begon de zon het langzaam van de bewolking te winnen en werd het bijzonder aangenaam om langs de lijn te staan.

Het was fantastisch om alle enthousiaste en trotse ouders en grootouders naar de kids te zien kijken en aanmoedigen. En zo was er nog een handjevol mensen die de levendigheid  langs de lijn hadden gemist en even sfeer kwamen opsnuiven.

De aanwezigen hielden over het algemeen goed onderling afstand en benutten de ruimte rondom de velden en op de terrassen. Leden en gasten kunnen zich vrijwillig en anoniem hun bezoek via een QR-code melden, zodat zij, mocht er een coronabesmetting op het veld zijn vastgesteld, kunnen worden geïnformeerd.

Dank aan de beheerders achter de bar, sowieso alle coaches en scheidsrechters en iedereen die op één of andere manier een handje hebben geholpen om er een eerste heerlijke dag mét publiek van te maken. Op naar de feestelijke viering van het 1-jarig jubileum van Dunas op zaterdag 3 juli!