Vanaf vrijdag 10 september kan't weer! Samen eten bij Dunas. Onze top gastvrouw en kok Barbara den Broeder gaat de uitdaging weer aan. Al een aantal jaren organiseert zij de beroemde vrijdagavondmaaltijd samen met een wisselend team van koks, assistent koks, opruimers en afwassers. Eet je 10 september mee? Geef je dan snel op. O ja, we zoeken ook nog keukenprinsen en -prinsessen die af en toe helpen koken, opruimen en afwassen. Is ook reuze gezellig!

Opgeven voor de maaltijd
Wil je mee eten vrijdagavond? Geef je dan op via de website. Kiik op Activiteiten/vrijdagavondmaaltijden en vul het formulier vóór woensdagavond 8 september in. Op het bord in de kantine kan je vinden wat het menu is.

Gezocht: hulp in de keuken m/v
We moeten er weer even in komen maar de ervaring leert dat we met een groep enthousiaste vrijwilligers de maaltijd in goede banen kunnen leiden. We zoeken nog mensen die mee willen helpen met koken, opruimen en afwassen.

Chef de cuisine Barbara zou het ook fijn vinden om haar verantwoordelijkheid te kunnen delen zodat ze af en toe een vrijdagavond vrij is of onbezorgd kan deelnemen aan het gezellige sociale gebeuren.

Wie pakt deze handschoen op of trekt het keukenschort aan? Wil je eerst wat meer informatie of wil je je meteen opgeven dan kun je dit doen via vrijdagmaaltijd@dunas-korfbal.nl. Je kunt ook altijd Barbara even aanschieten.