Zaterdag 4 september was de 1e fotosessie voor de Jumbo plaatjes. Een hoop leden en vrijwilligers zijn al op de foto gegaan. Helaas kon niet iedereen erbij zijn. Voor hen die nog mee willen doen is er a.s. dinsdag 14 september een tweede sessie met de fotograaf. Tussen 18.30 - 20.00 uur kun je je portretfoto laten maken.
Lees onderstaande info goed door, zodat we de avond zo goed mogelijk kunnen laten verlopen:

Vul van tevoren het digitale toestemmingsformulier in. Indien je jonger bent dan 16 jaar heb je toestemming van je ouder(s) nodig. https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/svDunas

Op het plaatje komt je foto, voornaam en team/functie.
Zonder toestemming kan er geen plaatje worden gedrukt.

Je ontvangt een e-mail van myclubstars.nl ter bevestiging. Pas na het bevestigen van je toestemming in de toegestuurde link(s), heb je je actieve toestemming verleend. Check je SPAM als je hem niet hebt ontvangen.

- De foto's worden gemaakt in de B-kantine. Zorg dat je op tijd komt! (Indien je traint tijdens deze tijd, mag je vast wel eventjes op de foto).

- Spelers dragen hun Dunas wedstrijdshirt, trainers een Dunas jack en vrijwilligers een inschietshirt. Indien je die niet hebt, dan hebben wij die voor je.

- Er worden nu alleen nog maar portretfoto's gemaakt.

Ook als je niet mee wilt doen met de JUMBO plaatjesactie kan je foto’s laten maken. De professionele fotograaf maakt naast de foto voor het plaatje ook een leuke portretfoto die je achteraf kunt bestellen.
Aan de hand van de toestemmingsformulieren sturen wij de juiste foto’s door voor de plaatjesactie.

Niet meedoen of verhinderd, laat het dan aan je trainer of Jerney weten. Dan hebben wij een idee wie nog op de foto moet en wie niet.

Voor verdere vragen, check de veelgestelde vragen hierover of app/bel/mail Jerney (06-42931288 / communicatiepr@dunas-korfbal.nl)