Afgelopen vrijdag heeft het kabinet besloten dat binnen sporten weer mag voor iedereen. Er zijn geen beperkingen in groepsgrootte en ook hoeft geen rekening gehouden worden met 1,5 meter afstand tijdens het sporten.

Ook mogen er wedstrijden gespeeld worden met en tegen mensen van de eigen vereniging. Wel dient iedereen van 18 jaar en ouder een QR-code te overleggen bij binnengaan van de sporthal. Dit laatste geldt niet voor vrijwilligers zoals trainers en scheidsrechters, het coronaprotocol is op de nieuwe regels aangepast.

Dat betekent dat vanaf dinsdag 18 januari het oorspronkelijke trainingsschema voor de zaalperiode weer zal worden aangehouden. Ook op de zaterdag zullen we gebruik maken van sporthal Zuidhaghe om in teamverband te trainen, dan wel onderling een wedstrijdje te spelen. Meer informatie volgt via de teamapps en de website hierover.

Bij deze heel veel plezier gewenst de komende week en laten we hopen dat op 25 januari er verdere versoepelingen mogelijk zijn.