Op vrijdag 9 september jl. zijn we begonnen met de kennismakingsbijeenkomsten voor ouders onderling en met de vereniging. Inmiddels hebben veel ouders aan de bijeenkomsten deelgenomen, die als gezellig, interessant en zinvol worden ervaren!

Op vrijdag 7 oktober en dinsdag 11 oktober a.s. zullen de laatste bijeenkomsten van dit najaar plaats vinden. De tijdstippen zijn:

• Vrijdag 7 oktober van 19.00 – 20.00 uur,
  • Dinsdag 11 oktober van 19.30 – 20.30 uur.

Voor de bijeenkomsten worden de ouders van alle A- en B-teams hartelijk uitgenodigd. Ook de ouders van de F- tot en met C-teams, die de eerdere bijeenkomsten hebben gemist, zijn van harte welkom! Je hoeft je dan niet van tevoren op te geven.

Uiteraard moet je je wel even opgeven als je op vrijdag mee wilt eten. Vrijdag a.s. staat een overheerlijke Indiase vega dahlsoep met naanbrood op het menu! Dus als je wilt mee eten, eventueel met de kinderen, geef je dan uiterlijk woensdag 5 oktober a.s. op via vrijwilligers@dunas-korfbal.nl en vermeld dan:

• met hoeveel personen je komt,
  • hoeveel volwassenen- of kinderporties je wilt,
  • hoe laat je wilt eten (18.30, 19.00, 19.30 of 20.00 uur).

Hopelijk zien we veel ouders!

Namens commissie verenigingswerk,

Robert