Op 8 maart j.l. zijn alle ouders en jeugdleden uitgenodigd voor een uitleg en toelichting over het tot stand komen van de teamindeling. Dit is later ook op de website gepubliceerd. Zoals is verteld, zijn we reeds begonnen met de eerste puzzeltjes leggen en de komende weken tot aan begin juni zijn we daar nog wel mee bezig. Een uitdagende klus!

Wat vooral heel belangrijk is voor ons om te weten is wie er stopt met korfballen. We hopen natuurlijk dat iedereen gewoon lekker bij Dunas blijft korfballen volgend seizoen. Wil je toch opzeggen, dan horen we dit het liefst zo snel mogelijk en uiterlijk vóór 1 mei. Officieel opzeggen kan per e-mail bij de secretaris op secretaris@dunas-korfbal.nl.

Heb je nog twijfels of vragen? Dan horen we dat ook heel graag. Laat het vooral even weten aan één van de JTC-leden.

De JTC
Lisa, Fardau, Jamey, Willem, Ly, Zweitze, Sandor, Monique en Ilonka