Op zaterdag 9 september begint de competitie weer en elke wedstrijd heeft een scheidsrechter nodig. Op het 1e team na, zullen we als vereniging meestal zelf voor een scheidsrechter moeten zorgen. Dat zijn 9 a 10 wedstrijden per week. Geen gemakkelijke klus dus om alle wedstrijden van begeleiding te voorzien.

Mocht je graag willen fluiten en sta je er niet bij, geef mij even een seintje en ik plan je in. Ook als je wilt leren fluiten, ben je van harte welkom (zie stukje elders). We kijken dan of we begeleiding kunnen regelen om je de basis bij te brengen.

Hier vind je het programma voor september en oktober. Mocht je ergens opgesteld staan en kun je niet fluiten, graag even kijken of je kunt ruilen met iemand anders. Graag wel even aan mij doorgeven. Bij problemen kun je ook contact met mij opnemen.

Groetjes,

Sandor (mobiele nr: 06-34346767)