De werkgroep Sponsoring heeft een concept plan uitgewerkt voor het sponsorbeleid van de komende jaren. We hebben verschillende pakketten en mogelijkheden ontwikkeld en die ideeën versterken en verrijken we graag met jullie tijdens een meedenkavond op 10 juli. Hapjes en drankjes ‘on the house.

De hoofdsponsor van Dunas neemt komend jaar afscheid van ons. Dat maakt dat we op zoek gaan naar nieuwe sponsoren. De werkgroep Sponsoring heeft een aantal concepten uitgewerkt en deelt deze graag met meedenkers binnen de vereniging.

We vragen leden, ouders en vrijwilligers vanaf 18 jaar om mee te denken over: sluiten de pakketten en mogelijkheden aan bij potentiële sponsoren, wie kunnen we benaderen voor sponsoring, op welke manier kunnen we dat het beste doen, mist er nog iets in ons toekomstig beleid?

De meedenk-avond is op woensdag 10 juli van 20:00 tot 21:30. Je hoeft je niet aan te melden. Wij trakteren op een hapje en drankje. Fijn als je er bij kan zijn!

De werkgroep sponsoring bestaat uit Bart Klijn, Petra van Leeuwen, Christien Stoker, Hanneke Grolman, Menno van Veen en adviseur Menno Overwater, leverancier van onze clubkleding.