Het veldseizoen is nog niet voor alle teams afgelopen. Afgelopen week mochten bij de jeugd de D2, B2, A1 en bij de senioren 1 t/m 4 nog aan de bak.
Op donderdag speelde Dunas 2 nog een inhaalwedstrijd tegen Swift 4 thuis. Door winst staan ze nu bovenaan in de poule met 1 puntje meer dan de nummer 2. Mochten ze aankomend weekend weer winnen van De Meervogels, dan gaan zij als herbstmeister de zaal in.
Dunas 2 nu ook aan kop van de ranglijst

Dunas A1 mocht flink aan de bak na het verlies van vorige week. Toen werd er met 1 puntje verschil verloren van koploper Avanti. Gelukkig verliep de tweede helft nu beter dan de vorige, want de punten zijn voor Dunas.
Dunas A1 wint dankzij een beter schot

Ons vlaggenschip speelde tegen DTS uit Enkhuizen, welk een puntje boven Dunas in de ranglijst stond. Het zou dus geen makkelijke pot worden. Gelukkig voor de Dunas Devils en de andere (trouwe) supporters trok Dunas de tweede helft van de wedstrijd naar zich toe, waardoor zij nu 1 puntje boven DTS staan.
Dunas stormt wervelend langs DTS
Ook Korfbal Haagse Regio schreef een wedstrijdverslag met wat foto's over Dunas 1: Collectief Dunas te sterk voor DTS (E)

Verder kwamen nog de kinderen van de D2 in actie. Zij speelden in de Lier tegen Valto D4. Met een mooie 1-9 overwinning namen zij de punten mee naar Den Haag. Voor de D2 is nu het veldseizoen afgelopen en sluiten zij als middenmoter deze competitie af.

Thuis op het Stokroosveld speelden de spelers van Dunas B2 hun laatste veldwedstrijd tegen KVS B2. Gelukkig bleven de punten bij ons, want ze wonnen met 7-5.

In Delft stond zaterdagochtend het 3e op het veld. Zij speelden tegen DES 5, een middenmoter. Geen lastige wedstrijd, maar in de tweede helft maakte Dunas 3 het zichzelf vooral moeilijk waardoor er een stuk minder doelpunten vielen. Gelukkig ging de winst wel mee naar huis en staan ze momenteel 5 punten los van de nummers 2 en 3. Zij gaan dus sowieso als herbstmeister de zaal in.

Zondag moest Dunas 4, na vorig weekend vrij te zijn geweest, nog aan de bak bij Die Haghe. Belangrijk, want met winst zouden zij boven Die Haghe, en als eerste in de ranglijst, komen te staan. Helaas scoorde Die Haghe 6 net wat meer doelpunten, waardoor Dunas 4 nu op de tweede plek schittert.
Dunas 4 komt net tekort voor de eerste plek

Komende zaterdag staan er nog 4 wedstrijden op het programma. Op het Stokroosveld spelen de A1 en het 1e hun laatste wedstrijd van dit veldseizoen, bij De Meervogels komt het 2e in actie en bij ONDO op het veld mag het 3e aan de bak.
Mocht je dus nog een wedstrijdje zaterdag willen kijken, support kunnen deze teams altijd gebruiken!

Halloweenparty 5 november (A + B)
Zit je in de A of B, vergeet je deze week dan niet op te geven voor de Halloweenparty! Dit kan tot 30 oktober via https://forms.gle/UZ7GrcWsQ9pFxZZM9 of scan de QR code die op de poster in de kantine staat.